فروش چراغ و آویز

ساخت وبلاگ

چراغ سقفی روکار به عنوان یکی از لوازم روشنایی جهت تکمیل کننده نورطبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است. با انتخاب بهترین وسیله تولید نور هم باعث زیبا سازی محیط می شویم و هم یک منبع تولید نور داریم.یکی از پرکاربردترین منابع تولید نور که استفاده از آن نیز بسیار رایج است ، انواع چراغ های سقفی روکار است که اشکال و سایز های متفاوتی دارد.این چراغ های سقفی می توانند آویز دار یا بدون آویز باشند در انتخاب آنها باید به ارتفاع سقف توجه داشت.در انتخاب چراغ های سقفی رو کار باید به دکوراسیون محیط نیز توجه داشت بطور مثال برخی از انواع چراغ های روکار که بصورت آویز هستند و در آنها چراغ های کم مصرف استفاده شده که هم باعث زیباسازی محیط می شود و هم در مصرف برق صرفه جویی می کند.

مزیت های استفاده از چراغ های سقفی ساده

از جمله مهم ترین مزیت استفاده از این چراغ های سقفی ، نور سالمی است که از خود ساطع می کند.در اکثر چراغ های سقفی روکار شیشه ای در روی کار وجود دارد که از باعث خنثی کردن نور آن شده و از آسیب رساندن نور به چشم جلوگیری می کند.

 

محصولات مرتبط در سایت فروشگاهی نوربازار:

چراغ دیواری 

چراغ دکوراتیو

چراغ توکار

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 17:58

 

چراغ سقفي توكار CoB براي نورپردازي داخل ساختمان استفاده مي شود. چراغ هاي سقفي COB جايگزين هالوژن هاي سقفي هستند، چراغ هاي سقفي توكار COB مصرف برق بسيار كمي دارند ولي در عين حال نور بسيار قابل توجهي توليد مي كند.

چراغ‌هاي سقفي توكار داراي تنوع بسيار زيادي است. اين چراغ ها گزينه مناسبي براي استفاده در دكوراسيون منزل يا محل كار براي تزيين است و ميتوان آن را جايگزين ساير چراغ ها و لامپ هاي موجود كرد

بدنه برخي از اين چراغ‌هاي سقفي از جنس آلومينيوم تكنولوژي high power led است و همچنين داراي هيت سينك آلومينيومي جهت انتقال حرارت، عدم ايجاد اشعه ماوراي بنفش و مادون قرمز

كاربرد چراغ سقفي CoB:

مناسب براي نصب در هتل ها، دفاتر اداري، گالري ها، مراكز تجاري، بيمارستان ها، رستوران ها، پايانه هاي مسافربري، مساجد، ايستگاه هاي مترو، سالن هاي پذيرايي، سالن هاي اجتماعات، اتاق كنفرانس

 

محصولات مرتبط در سايت فروشگاهي نوربازار:

چراغ ديواري 

چراغ ديواري خطي

چراغ سقفي روكار

چراغ كنارپله

 

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 152 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 16:48

انواع چراغ کنارپله در دسته چراغ هایی قرار دارد که برای نورپردازی المان های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند ضمن تامین نور محیط به زیبایی آن نیز بیفزایند ، استفاده از این چراغ ها در قسمت پایین هر پله می تواند هاله نوری ایجاد کند در نتیجه این چراغ ها از المان های دکوراتیو محسوب می گردند و کاربرد آنها در ساختمان ها ، منازل ، ویلاها و اماکن مختلف اداری و تجاری افزایش یافته است.

همانطور که می دانید یکی از المان های جذاب در هر ساختمان پله های آن می باشند که از عناصر زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی محسوب می گردند و باید به نورپردازی آنها توجه شود که در این امر می توانید از چراغ های کنار پله یا چراغ های کنارپله ای استفاده کنید که اندازه و ارتفاع آنها به تعداد پلکان موردنظر شما بستگی دارد ، به طور مثال یکی از کاربردهای اصلی چراغ زیرپله ایجاد مسیری هدایت کننده برای افراد می باشد و نورپردازی در سطح زیرین پله ها خیرگی ایجاد نمی کند و تشخیص پله ها از یکدیگر را آسان می کند.

 

سایر محصولات فروشگاه لوستر نوربازار:

چراغ ریلی  

چراغ ادیسونی    

چراغ دیواری

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 159 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 16:49

استفاده از لوستر ريلي يكي از مدرن ترين روش ها براي تامين نور در ساختمان هايي با معماري يا شرايط ويژه مي باشد. در اين سيستم منابع نور بر روي يك ريل در يك مسير به هم پيوسته قرار مي گيرند، به اين ترتيب اين چراغ ها در يك رديف در كنار يكديگر خواهند بود.

 

عملكرد و شرايط استفاده از سيستم روشنايي ريلي

 

لوستر ريلي قابل استفاده در فروشگاه ها، گالري ها، موزه ها و... مي باشد. اين سيستم براي شرايطي مناسب است كه تابش نور موضعي بر روي المان خاصي مد نظر باشد. از آنجا كه مي توان چراغ ها در اين سيستم را در جهات مختلف چرخش داد، مي توان براي هر مكان خاص، نورپردازي ويژه اي در نظر گرفت. بنابراين در فضايي مانند نمايشگاه يا گالري، مي توان هر محصول يا تابلو را به طور مجزا و با تمركز نور بر يك بخش، مشخصا نمايش داد تا توجه بيشتري به آن جلب شود. نكته مهم و جالب توجه اينكه مي توان هر چراغ را در ريل خود به چپ و راست حركت داد و يا با چرخش 360 درجه اي چراغ در جاي خود، به نور و روشنايي دلخواه دست يافت.

براي لوستر ريلي استفاده از مدل هاي نوري مختلفي امكان پذير مي باشد، از جمله لامپ LED، SMD و يا SOB. در هنگام نصب چراغ ها، توجه به شدت نور و ميزان روشنايي آن، مهم ترين نكات براي انتخاب هستند. فاصله چراغ از ديوار، و دايره روشنايي ايجاد شده توسط آن، از نكات حائز اهميت هستند. در اين صورت زاويه تابش نور، در كنار شدت نور ايجاد شده توسط آن و وجود يا عدم وجود رفلكتور در لامپ، بسيار مهم خواهند بود.

 

 

ساير محصولات فروشگاه لوستر نوربازار:

چراغ بالا تابلو 

چراغ ريلي

چراغ ديواري

لامپ اديسوني

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 160 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 16:49

خریداران عمده و خرده لوستر می‌توانند با سر زدن به بازار برندهای  لوستر خارجی و ایرانی را مشاهده نموده و متناسب با سلیقه خود بهترین این کالا را تهیه کنند. با توجه به تنوع در برندهای لوستر ارائه شده در نمایندگی فروش امکان دسترسی به نمونه‌های ارزان و زیبای این کالا برای همه وجود دارد. در ادامه به برخی از برندهای معتبر تولید لوستر اشاره می‌شود که در حال حاضر در بین خریداران این کالا از محبوبیت برخوردار می‌باشد.

 

برندهای ایرانی و خارجی لوستر

 از میان برندهای معروف لوستر خارجی می‌توان به لوستر Euro Lampart، masiero و ... اشاره کرد که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با طرح‌های خلاقانه تهیه می‌گردد. به دلیل تنوع در تولیدات لوسترهای خارجی می‌توان بهترین آنها را انتخاب و خریداری نمود. در کنار برندهای معروف لوستر خارجی می‌توان از نمونه‌های داخلی نام برد که قدرت رقابت با نمونه‌های خارجی را دارند. لوستر پارس نوران، ونوس، زئوس، چشمه نور و ... بخشی از برندهای معروف لوستر ایرانی در بازار می‌باشد که در بین خریداران محبوبیت بالایی دارد.

سایر محصولات فروشگاه لوستر نوربازار:

چراغ دیواری 

چراغ آویز آشپزخانه 

لوستر اتاق خواب 

چراغ دکوراتیو

 

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 160 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 16:49

 

چراغ دفنی نور بازار یک محصولی جهت نورپردازی محیط های خارجی و داخلی می باشد که در نورپردازی بنا استفاده می شود. چراغ دفنی led جهت نورپردازی نمای ساختمان ها  ستون ها، بناهای یادبود، آثار باستانی  ، مجسمه ها و فضاهای سبز استفاده میشود. این نوع محصول برای نورپردازی محوطه کنار ساختمان ها و تالارها و زیر پله نیز به کار گرفته می شود. بدنه مستحکم و ضد آب، روشنائی زیاد و پرتاب نور بلند، و امکان تولید جلوه های نوریپردازی RGB از ویژگی این محصول است.

چراغ های دفنی به روکار و تو کار بوده و در اشکال گوناگون گرد ، خطی (وال واشر) و … تولید میشوند.

این محصول در توان های ۳، ۴، ۷، ۹، ۱۲، ۲۴ و … و در رنگ ها و زاویه پرتاب مختلف عرضه می گردد. و همچنین به صورت RGB جهت اجرای پروژه های نور پردازی نیز ارائه می گردد.

 

سایر محصولات فروشگاه لوستر نوربازار

چراغ دیواری

چراغ ریلی

چراغ توکار 

چراغ روکار

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 146 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 16:50

 

چراغ‌های چمنی نوربازار با طراحی پیشرفته مازی نور برای فضای آزاد، فضای سبز و باغچه‌ها طراحی شده است. ساختار محکم، دوام در شرایط محیطی سخت، درجه حفاظت بالا و پخش نور کاملاً متقارن از ویژگی‌های این چراغ‌ها است. نسل جدید چراغ‌های ونوس با منبع نور LED، ویژگی هایی دارند که عبارتند از: عمر طولانی قطعات روشنایی، فقدان اشعه فرابنفش (UV)، صرفه‌جویی مصرف انرژی، سازگاری با محیط زیست و بازدهی بالا در مقایسه با لامپ فلورسنتی کامپکت.

در چراغهای چمنی از لنزهای مختلفی بسته به ابعاد جسمی که قرار است نورپردازی شود استفاده میشود.

 

سایر چراغ های فروشگاه لوستر نوربازار

چراغ دفنی

چراغ خطی

چراغ دیواری

فروش چراغ و آویز...
ما را در سایت فروش چراغ و آویز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوربازار norbazar بازدید : 154 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 16:50